21 Maj - Målning och skurning

Dagen började med en resa till K-rauta, vi handlade golvfärg och roller till köket. Fast innan vi kunde måla golvet målade vi ett andra lager färg på väggen. När målandet av väggen var avklarad skurade vi golvet med såpa.

Såhär såg köket ut igår när vi var färdiga med målandet och skurandet.


Andreas ägnade sig sedan åt att klippa gräs och jag ägnade mig åt den lilla tomtsnutten som är framför huset. Det var fullt av halvmeterlånga skott från syrenerna och diverse träd. Så jag klippte bort dem. Såhär såg tomten ut innan jag började klippa bort riset.


Och såhär såg det ut efter att jag hade gått omkring och klippt.


Besöket på K-rauta kostade 620:- så sammanlagt har vi spenderat 3013:- hittills på huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0